lite peppad iaf,

Ja nu sitter jag hemma hos johan och har just ätit en plätta med hallonsylt. Hans mamma gör vääärldens godaste plättar jag lovar! Vaknade när johan for 10 i 8 och kunde inte somna om :/ En anledning att titta förbi här då. Vädret lockar inte allt för mycket för en lång promenad men det är bara att tagga till. Det måste ju göras det också. Börjar jobba 11.30 här i kåge, på äldreboendet. Känns lite ovant när man inte har varit där på flera månader, förutom i tisdags eller när det nu var. Hoppas det blir bra, jobbar ju bara till 18 så. Sen i morgon ska jag tydligen städa ur ett hus eller vad det nu var, har inte städat på ännu längre tid tror jag. Är väl inte det mest underbara jobbet man kan tänka sig men det är väl bättre än att bara sitta hemma och känna hur pengarna inte forsar in på kontot. Speciellt när man är skyldig mamma och pappa ca 6000, för tärnaresan, en ny kamera och hyran såklart. Ska dessutom till Umeå i helgen. Barncancerföreningen har nog årsmöte eller nåt annat möte så det blir hotell heela helgen. Ska köpa en helt ny garderob också. Tur att man har emma med sig då, vår egen lilla shoppingdrottning!
Var och hälsade på ida på jobbet igår och planerade framtiden. Eller nästa helg iaf=P Neverstore är ju på balzac då så det är ju ett måste att fara dit. Hon blev lika aspeppad som jag hade hoppats på=P Vet bara inte vad det är för åldersgräns.. jaja det blir perfa!
Träffade johanna persson igår på ica, vi pratade lite om fotboll, ryktet går ju att ostvik ska starta upp damlag igen. Vet inte hur det låter men det vore väl kul att ha nånstans att leka med boll lite. Lite så där lagom oseriöst. Känns som att kroppen inte pallar med något annat=P

Måste ut och luffsa nu, annars hinner jag inte innan jobbet.
See you later som man brukar säga.

/ L

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är det skönt att blogg.se fungerar igen? :)
Är allt bra med dig idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback