nytt rum

Som ni allra flesta vet så ska det ju flyttas till stan. Ångrar mer och mer det här med att sälja huset. Jag kan inte förstå det.. Är nog det dummaste vi har gjort. Men tur är väl det att lägenheten vi flyttar till är den finaste i hela stan..?
I dag blir det att kolla på tapeter också, ska snart till stan. Sen ikväll blir det träning, dubbla pass, PSI och pump!=)
Och mitt nya rum kommer bli hur mysigt som helst, ser det framför mig, läger upp bilder sen när det är klart.

Innan dess är det ju valborgs också. Första tanken var ju att åka ner till Uppsala och Jenny och Fegge för att fira. Sedan efter det ner till Skara och hälsa på Sess. Men det blir tyvärr inte så. Istället blir det hemmafest med lite folk. Troligtvis hos Johans vänner, annars Med Ida och Matte=)  Vi ser väl.

Nu när våren är här, (det är omöjligt att det kan komma mer snö nu!) måste man börja komma ut och springa, jag känner mig inte riktigt välformad inför stranden=P Men det kommer väl det också. Har sprungit lite kortare sträckor någon gång men nu måste det kommas igång på allvar! Peppa peppa peppa!

Nu måste jag duscha innan det blir stan, vi ses sen!

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback