förkyld & framtid

Känner mig mer och mer tät i näsan nu, hade inte tänkt bli sjuk.. =/ Kan inte andas genom näsan så jag måste hålla andan om jag ska äta något=P Finns typ inget värre än att va förkyld, eller det försvinner då aldrig iaf. Har nog varit med Ida och Matte lite för mycket nu ett tag =P Dom har ju varit sjuka ett bra tag nu men feber och hosta framförallt. Vi får väl skylla oss, Johan är typ likadan tror jag. Är helt slut efter jobbet också, fast det har varit väldigt lugnt idag, nästan inget folk alls. Sen är jag ledig i morgon också! Sköönt, då blir det en sväng på stan, måste fixa lite presenter=P Både Jenny och Sess har ju fyllt år, sen en annan liten sak också. I morgon kväll blir det avskedkväll för Jenny, hon far till Uppis på fredag. Sen flyttar ju Klas i morgon, till Moröhöjden, så roligt!=) Måste gå på vårdcentralen i morgon och kolla upp allt med sprutorna till asien. Sen ska jag nog inte hinna med något mer.
Vill bara slösa pengar, satt på alla möjliga internetsidor i morse. Hittade massor med grejer på monki och junkyard, men har inte ritkigt råd att beställa massa dyra grejer nu, måste försöka att spara pengarna!
Såg just ett program om Italien, så otroligt vackert det är där, måste dit! Pratar också om nästa resa.. Blir nog nästa höst, alltså om ett år, fast då är det med familjen, blir troligtvis maldiverna, eller domenikanska=) Dåligt! Sen är ju os 2012 i London, är ju inte allt för långt dit heller. Blir bara så peppad på att göra allt på en gång. Sen en lägenhet också, men det blir när vi kommer hem. Sen får vi se v ad som händer.. Norge, eller Sthlm, eller jag kanske hittar på att jag ska plugga..? Vem vet? Ja ja, kan inte tänka på allt just nu. Nu är det jobb i höst som gäller, verkar finnas rätt mycket inom både hemtjänsten och på de olika boendena så det ska nog lösa sig ändå.
Ska lägga mig i soffan en stund och se om det är något bra på tv.. Blir nog en tidig kväll.

Puss

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback