good morning

Har just varit ute på morgonpromenaden, är så himla härligt att gå på morgonen. Sen har man ju gjort bort det för dagen också, så man slipper göra det på kvällen. Orkar då aldrig göra nåt då=P Börjar jobabr snart också, har stängt 3 dar i rad nu, känns tugnt! Men nu är det helg och jag är ledig, både lördag och söndag. Men för det lär det ju inte bli nåt speciellt. Kommer bara att ligga och lata mig, eller nåt i den stilen, helgen kommer iaf att springa förbi mig. Undrar om det blir nåt festande, känner mig i en period då jag ska spara pengar.. Tänker på resan, och på att jag inte har nåt jobb i höst, som är säkert. Kan inte göra av med allt för mkt pengar då!=P Så vi får se vad som händer..

Nu kurrar magen, måste duscha sen äta något. Puss så länge!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback