nytt liv

Hur många gånger har ni hört nån säga det, eller hört mig säga det? Eller hur många gånger har ni sagt det till er själva, "Nu börjar jag mitt nya liv". Jag måste ha sagt det tusen miljarders gånger minst, och säkert alla andra också. Men nu ska jag verkligen göra det, och inget fusk. Tror att jag komemr att hålla det nu också, eller lite fusk måste man ju få ha, annars går det ju inte. Vill inte leva i ett liv helt utan mat eller godis. Har kommit igång med tränandet nu också, eller iaf i veckan=P Ska försöka hålla det också. Fast just nu har jag mer träningsvärk än vad nån nånsin kan ha haft. Men det är bra på ett sätt, det märks ju att manhar gjort nåt iaf, eller bara att man är väldans otränad.. =P Jaja, går ju göra sitt bästa iaf. Nu är det snart dags för träning, 20.15, core/stretch, ganska bra. Kommer typ bli jobbigt men, tur det bara är en timma. Bara och bara men det går säkert snabbt. Känns bra efteråt iaf. Har redan varit ute på en promme på 1 mil idag.

Sitter och pratar resa också, fyfan vad man blir peppad när andra berättar och man peppar varann. Kommer inte bli tråkigt. Har bokat hotell under jul och nyår nu också. Eller hotell och hotell, en bungalow på KohPhangan. -
http://lighthousebungalows.com/ . Blir nog supermysigt=) Vill bara fara nu.
Men först lite träning, puss

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback