panik & bröllop!

Känner lite panik för i höst, har sagt upp mig från jobbet sen ett tag tillbaks, men ännu inte riktigt fixat nåt nytt =P Men jag tänker bara att det ordnar sig säkert. Nu är det typ 3 veckor kvar bara tills jag står där.. Tur att det inte abra är jag som inte har nåt =P Känns som att det är många som är i samma sits. Längtar däremot så oerhöst mycket till Asien nu! Kommer bli helt sjukt.. Mindre än 4 månader kvar nu, känns som att det var ett halvår förra veckan, det går rätt snabbt. Måste till jobbet nu också, kändes inte så peppande alls, sen blir det promenad ikväll, eller löpning kanske om jag orkar det..?
I morse var typ världen täckt av tjock dimma, har väl lättat lite nu. Har just skjutsat syster och Carro till flyget. Dom drar till Sthlm i en vecka typ, hur ska det gå? Känner mig lite orolig faktiskt.. =P Det går säkert bra, hoppas dom köper nåt åt mig=P

Har ju lyckats vara på världens finaste bröllop också, i lördags. Jenny & Fegge. Vart helt superlyckat verkligen, och har typ aldrig sett nåt vackrare.




/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback