wayne's, och homecoming e!

Jobbade 11.00 till halv 8 igår, hatar dom passen, man blir så himla slut på kvällen.. Men tur att det inte är allt för mycket folk som shoppar vid den tiden, speciellt inte när det regnar så fruktansvärt som det gjorde igår? Har inte slutat än heller, inte lika mycket som igår utan mest dugg. Men det känns tråkigt iaf, sånt här väder får en att bli tokig, och längtan till utlandet blir inte mindre..=P
Syster kom hem igår också från Sthlm! Himla skönt att ha henne hemma igen=) Blev lite orolig när jag skickade hon och Carro med planet i onsdags. Men allt hade väl gått bra iaf. Det var inte lite grejor som alstades upp från väskan upp på matbordet iaf. Linnen, koftor, skor, skjortor, byxor, klockor, ringar, mössor ja allt möjligt. Fick en liten klänning av henne också, så söt hon är. En svart från monki, som jag har fast annan färg, thanks! Blev lite avis på allt fint alltså, måste försöka sno åt mig något inför lördag, då den planerade barkarfesten äger rum.. Undrar hur det blir med den, Ida har upptäckt att dom är bjudna på kalas, så vi får se. Men nånting blir det iaf! Är sjukt peppad, fast jag jobbar söndag.. Börjar inte förän kl 10.00 men ändå, känns som det kommer bli en tuff söndag!
Igår efter jag hade slutat, och efter jag kollat in systers grejs från sthlm så sprang jag genom regnet till waynes där Ida och Jojje satt och hängde. Det blev latte och scones, najs! Men både jag oh Ida började må illa sen på kvällen, underligt. Haha sen ringde mormor typ 20 i 10 och frågade om vi ville ha våfflor? Hon är ju för söt alltså, så jag for dit och myste där en stund. Mormor är verkligen bäst ibland. Sen ska hon till Barcelona nästa helg! Tråkigt att följa med? =P
Jobbar idag också, 11.00 till 7, det suger! Men sen är jag ledig i morgon iaf, känns skönt. Sen förmiddag på torsdag, för att ladda inför ännu en stängning på fredag.. Ringde till min chef i Kåge igår också, sa att jag ville jobba i höst, så jag hoppas det blir något jobb där. Måste ringa till hemtjänsten också, får se om dom behöver nån i höst. Sen har jag skickat in schemat till brogården också, så förhoppningsvis får jag jobba nånstans nångång =P Har ju några pass på kitchen också men inte så mycket,kanske 8. Kanske måste ta tag i städjobbet..? Nja det kommer iaf i sista hand.
Sen i morgon blir det att fixa med alla vaccinationer och grejs, hotell, försökrningar och allt annat inför resan. Ju mer man fixar ju närmare känns själva resan och man får typ mer och mer ont i magen för varje dag som går=P Kommer bli heeelt galet!!=D
Men nu måste jag få i mig nån frukost iaf, fast mår fortfarande illa efter gårdagens scones, mystiskt. Men vi ses senare, snart är det höst. Ändå mysigt på nåt sätt.

Kramar och puss

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback