dan före

Känns helt sjukt, kan inte fatta att vi åker i morgon? Iofs bara till Sthlm men. Åker i morgonkväll, runt 19.43 tror jag tåget går. Halvmysigt att åka tåg. Så då blir det avsked i Bastuträsk för jag antar att familjen ska med och skjutsa mig. Jobbigt att lämna dom, och Jojje min älskade vän. Vill inte tänka på det. Ska ju vara runt Sthlm i tre dar, är det tänkt iaf. Vi får väl se hur det blir med det. Verkar bara bli värre och värrei Bankok. Så antingen får vi väl boka om och så får vi vänta i Sthlm, och fråga mig inte hur länge.eller så flyger vi kanske nån annanstans. Får lite ont i magen när jag tänker på det. Men det är väl sånt där pirr som man ska få. Tror jag har koll på det mesta iaf, ska träffa Ida idag. Ska kolla igenom lite vad vi har med oss. Har inte provpackat än, men jag tror allt ryms. Har typ inte med mig nånting. Känns som att det mest är mediciner och smågrejer typ. Väldigt lite kläder. 

Var och åt julbord igår för att få ännu lite mer julstämmning. Hittade min julstjärna långt in bland lådorna på vinden igår också. Julmusik på radion, snö på marken, stjärnor i alla fönster, granen på verandan och allt jul i skyltfönstrena. Jag har verkligen fått julkänsla nu. Så det känns rätt okej nu att försvinna över julen. Det kommer ju fler jular.

Ska försöka lägga fram allt som ska med nu, måste nog prova packa ner det. Ska träffa Ida på en liten stund också. Vi ses garanterat lite senare under dagen. Puss så länge.

 

Kommentarer
Postat av: Pilen

ja usch, hur går det med flygningen nu egentligen? när var det du skulle komma till uppis? hör av dig gumman! puss

2008-12-01 @ 13:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback