mot krabi

Sista morgonen har pa PhiPhi nu. Ska vidare mot Krabi med en bat som gar om nastan 2 timmar. Blir nog bra det med. PhiPhi ar verkligen harligt alltsa! Blev en lugn kvall hemma pa rummet igar med chips och kortspel, alla var hur trotta som helst pga valdigt lite somn natten innan. Glomde dock saga att Matte at taimat igar! Fast inget som raknades, bara fried rice som vi fick i en lunchlada ute pa Bamboo Beach. Sa han har fortfarande inte atit nat harifran. Far se om det blir sa eller. Nu blir det att inhandla lite frukost, vi gar som vanlit till dom galna tanterna och koper en macka med agg!

Snart kommer Anton och Markus hit ner ocksa, eller vi mots lite langre upp nanstans! Blir hur kul som helst!=D

Ha det sa bra! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: sis

i förrgår behövde jag dig men du fanns inte i närheten. det suger!, när jag inte kan prata med någon annan eller när ingen annan förstår.

jag saknar dig varje dag & jag längtar tills du kommer hem. hoppas du har det världsbäst! det är det enda kravet till att du ska få stanna.

Postat av: jojje

Hej gummor! låter som att ni lever livet, precis som vi bestämt! :) jag mailar imorgon! Love u, puss

2008-12-19 @ 23:17:36
Postat av: sis

du shoppar mkt till mig va? =)

2008-12-20 @ 12:00:07
URL: http://www.emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback