stadsfest

Då var det dags för årets stadsfest i helgen, hade inte riktigt bestämt mig vilka dagar jag skulle ut. Var på stan med Anton och Markus på torsdag och blev hur peppad som helst, jojje skulle ut också så det var bara att peppa! Sen ringde jag anna, som också skulle ut! Det blev verkligen hur kul som helst! Kul att träffa alla nya och gamla friends. Blev inte såå galet men det slutade inte tidigt för det!=P Förfest hos grannen, sen for jag, anna, anton och markus på olearys, såg lite fotboll och gick sedan ut. Blev först påflugen av jocke, och träffade malin ganska direkt efter det och hon hakade på. Väl några stycken begav vi oss till Balzactältet där vi för övrigt stannade i princip hela kvällen!;) Så fruktansvärt kul alltså! Sen åt vi oxfilérullar utanför johanna i parken, otroligt gott! När klockan var 2 var cet väl dags att gå ut från området, så vi gick hem till mig för efterfest! Haha vi satt på balkongen och snackade till halv 4 kanske, sen frös vi ihjäl så vi gick in, famlijen var väl itne överlyckliga över att vi skrek men dom sa då ingenting..=P förutom emma då, haha! Sen bestämde vi oss för att sova, anna i min säng och anton och markus i emmas, men när markus gick in och la sig märkte han såklart inte att just emma låg där och sov! HAhahah hon vart inte glad, och markus flög upp i taket av förvåning! Så himla roligt.
Men efter ett tag gick dom hem, medans anna övernattade,stackarn som skulleupp och jobba 3 timmar senare =P
Sen på fredagen blev det lugnt hemma med Johan, vi tittade förbi på thomas jobb en stund men när dom ksulle ut så gick vi på hemmakväll och köpte lite godis och gick hem och myste:) Hade varit kul att fara ut men vi sparade pengarna och sen skulle jag upp och jobba kl 8 också så, men det funkade iallafall=)
Slutade halv 5 på lördagen iaf, fort hem och göra sig iordning. Sen började Johan såklart förfesta här hemma innan, haha. Sen for vi till Rönne, festade där till typ halv 10, sen for vi ut. Började väldigt bra, Krutov är typ bäst! Sen tappade vi bort varann allihop, jag träffade alla från klassen och sen anna, sen emelie:) Hade inga batterier på mobilen heller så jag kunde inte få tag i nån, det sög. Sen till slut träffade jag iaf Johan, vi hängde i Krutov-tältet mitt i kaoset resten av kvällen:P Sen ut, sen träffade vi lite folk på stan och tillslut for vi hem, och sov väldigt gott.
En mycket bra helg iaf. Tråkigt att det är över men det kommer ju fler festligheter, ses då!

     

/ L

Kommentarer
Postat av: e

lite uppdatering från sthlm kanske? =) lr äre verkligen så trevligt där så du inte har tid :D? tror knappast de va :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback