återupptagning

Kom att tänka på att man kanske skulle återuppta denna blogg, kände bara för att skriva ner lite av allt som rullar runt i mitt huvud. Var ledig i går och for till stan för att träffa jojje. Först gick vi på Subway och käkade lunch, och det blev tonfisk för mig som vanligt. Känns omöjligt att välja något anant ;P tog dock ett nytt bröd, parmesan & oregano, måste säga att det blev väldigt bra ändå! vi fick inte med oss ida, som olyckilgt stukade foten på pumpen dagen före :/ sen gick vi runt lite på stan, hittade väl inte så överdrivet mkt måste jag säga. det slutade med att vi satte oss på Kåffein och drack varsin latte. Både jag ioch jojje fick en uppenbarelse eller något liknande, vi har världens projekt nästan planerat i minsta detalj, vi frågade efter penna och papper och skrev ner allt vi tänkte. Sen sprang vi runt på stan och letade material. Vi får inte avslöja allt för mycket nu, det är ju trots allt ett tag kvar innan det blir något av det. Först ska det bli sommar, sen ska jag ida och johan troligtvis till norge och rensa fisk eller något annat för att dra ihop lite pengar till våran resa som blir någon månad senare, runt jul. Då bär det av mot Thailand, Australien, Nya Zeeland, Kambodja, Vietnam, vad vet jag. Även det tillsammans med Johan Ida och Matte. Kommer bli helt oförglömmligt. Men efter hemkommandet efter resan kanske våran dröm kan gå i uppfyllelse. Dom jag har berättat det för tror iaf fullt ut på att det kommer bli skitbra! :D Blev huur peppad soim helst! Kanske kan berätta lite mer om vårat projekt lite senare. Nu ska jag fortsätta dricka nyponsoppa hade jag tänkt. 

image2

/ L


Kommentarer
Postat av: blå pilen

jamen berääääättttaaaa :) puss ses snaaart!

2008-03-18 @ 09:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback