ganska bra iaf

Ja då var man här igen. Nu bär det snart av till tärna, äntligen! Det är tydligen perfekta backar och soligt som bara den där just nu, kanske inte just nu men på dagen. Jojje har just varit där och det är hon som rapporterar. Det blir som förra året, med samma gäng, inte sess dock, mycket tråkigt, vet inte hur det ska gå utan henne som tar hand om allt och alla =) Tur nog så finns det ju andra fina själar. Återsamling med fegge och jenny, det är höjdpunkten av allt.
Tror jag måste sola lite före denna resa, har varit sjuk nu i 2 veckor, förkyld som bara den men har såklart inte varit hemma från något jobb för det inte. Man kämpar ju på ändå. Därför har man en aldeles superfin solbränna, känner mig mer som ett lik än en människa.
Och undra hur det ska gå för johan med brädan då, han har ju nästan aldrig stått på en sådan förut men han brukar ju ha dolda talanger som hoppar fram då och då så detta kan ju vara ett sådant tillfälle, vem vet.?

Är ledig i morgon också. Har tydligen personalmöte kl 18 så helt ledig blev man ju inte. Har dessutom fått en fast tjänst på Kitchen, bara en halvtid men det är ju alltid något. Nu slipper man bara gå och vänta på att få jobb så att det ska räcka till lite mat osv. Sen hade jag tänkt träna också så vi får se hur det slutar. Men träningen är mellan 7 och 9 så det krockar ju lite.
Ska baka världens nyttigaste morotstårta i morgon också efter ett hot av syster E. Det brukar sluta roligt när jag ska prova nya recept =) Men innan tårtan blir det nog en promenad iaf, en sådan som jag inte har åstadkommit på ca två veckor av sjukhet.

Tillbaks senare.

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback