lite för tidigt

Ja det kanske inte verkar som att jag är ledig idag, men jag är det! klockan är bara kvart över 8. Vaknade av att syster E blåste håret, ch nu kan jag inte somna om. Jävlar vilken snö det har blivit i natt, ser ut som flera meter. Hoppas inte jag har blivit inlåst nu igen. Syster brukar ha en tendens att göra det, så man får plumsa sig genom snön på baksidan för att låsa upp framsidan. Konstigt tt jag inte känner mig det minsta trött ändå,
Drömde en konstig dröm, vi var inne i en liten stuga, och där var alla möjliga människor, som på nåt sätt har fastnat i mitt huvud genom livet. En bit därifrån fanns en glassvagn som sålde mjukglass med olika krossade smaker som blandades i glassen med hjälp av någon visp av något slag. Det fanns verkligen det uddaste smaker alltså. Det kändes mer som en pizza. Syster beställde glass med senapssmak åt mig utan minsta medgivelse från min sida. Till slut fick jag byta ut den mot en glass med västerbottensost, vet inte om det blev så mycket bättre men=P

Snart kommer iaf jenny och fegge hem, ikväll!=) Det är då på tiden. Pratar med hon just nu och planerar tärna. Tacos väntar på torsdageftermiddag när vi anländer, det lät inte helt tokigt. Sen på kvällen väntar börje(förhoppningsvis) på oss i den lilla afterskin. Tråkig människa, hoppas han känner igen oss bara.

image3

Kommer nog tillbaks lite senare idag, har nog inget vettigare för mig ändå.
Ska dessutom köpa en lampa på blocket, kartell icon, så måste ringa om den idag. Ska även köpa en digitalkamera, perfekt för helgen. Kanske måste skicka pappa att fixa det så slipper jag fara till stan.  

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback