nära

Ja nu är det sista nerpackat i väskan, eller iaf allt utom tandborsten och kudden. Har varit jättepeppad hela veckan, men helt plötsligt fick jag en motsatt känsla, men det går nog över i morgon bitti, eller kanske redan ikväll.

Har jobbat i dag mellan 11 och 3, inte världens längsta pass men ändå något. Det känns mest som att man far därifrån innan man har börjat. Sen träffade jag solen en stund, ganska härligt nu när det blivit lite kallare ute. Hem och packade lite, snabbåt en tallsik fil & flingor sen tillbaks till stan för träning, PSI. Väl framme möttes vi av en inställd skylt, eller en skylt där det stod inställt. Piss också. Var väl inte det bästa som kunde hända, men men i stället for jag johan och syster till ica och fyllde på vårat godisförråd inför i morgon. Det blev ju en hel del faktiskt. Sen hem till johan och packa, sen hem hit. Godiset kommer typ vara slut innan vi ens har varit, johan kan vara en liten rackare och smyga ner på nätterna och naffsa i skafferiet =P

Har sålt huset också, igår, känns ju lite både och. Känns som att allt har gått så himladens fort, man har som inte fattat det riktigt. Vi får flytta in i lägenheten 1 maj, men vi ser väl hur möjligt det är att genomföra. Sen är det ju köket som ska bestämmas och det är inte det som går snabbast. Jag har iaf bestämt mig vad gäller både luckor, kyl och kakel.
image5 
Världens snyggaste kyl/frys, smeg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback