norge!

Har efter många om och men lyckats ringa till Norge. Har varit vaken ända från halv 8 i morse och hunnit gruva ihjäl mig. Att det kan vara så jävla jobbigt alltså? Fast lite svårt att förstå var det ju som vi trodde. Haha! Men det lilla jag förstod så gick det troligtvis bra att få jobba där, september till november, 3 månader alltså. Men hon sa att det var ett tungt jobb haha och det tror jag. Men vi skulle skicka in typ ett personligt brev iaf så skulle dom ringa upp oss om vi inte såg alltför hemska ut på pappret=P Det känns som att det har stått stilla nu ett tag, men att det börjar hända nåt nu. Sen ska vi på resia i morgon också och höra lite om resan till Asien. Gud så roligt! Är ju inte all så länge kvar, även om det är typ ett halvår.
Nu har vi flyttat också, helt och hållet. Huset hemma är helt tomt och allt står innanför dörrarna i lägenheten. Går knappt ta sig in där. Köket sätter dom in idag, och i morgon säkert. Sen är det väl ganska färdigt, förutom badrummet som vi tar tag i lite senare tror jag. Känns som både hemskt och bra på samma gång, men ju mer som blir färdigt i lägenheten desto bättre känns det. Tror inte att det är huset som är det värsta att lämna. Man har ju fortfarande kvar alla grejer som gör huset till sitt eget. Utan alla saker såg det ju bara ut som ett vanligt hus.
Nu ska jag gå hem till frostis och mata djuren, som fortfarande står kvar där.
Kommer kanske tillbaks senare idag.

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback