asien here we come

Sitter med packlistan i högsta hugg. Är inte det lättaste jag har gjort faktiskt. Men himla spännande och det känns mer verkligt när man börjar ta fram allt som ska med. Det är helt sjukt. Tror inte jag fattar det förän vi landar i själva Bankok. Är faktiskt bara hemma precis en vecka till nu. Tåget går till Uppsala på tisdagkväll, 2/12. Måste bara passa på att träffa alla vänner och familjen nu. Får tårar i ögonen när jag tänker tanken att jag inte kommer se dom på fyra månader. Men fattar jag hur otroligt häftigt det kommer va, hur fruktansvärt kul vi kommer ha alltså. Vi kommer ju hem.
Mamma är rätt orolig och vill inte att jag ska vara borta så himla länge. Låter väl som dom flesta mammor. Men klart hon vill att jag ska fara, göra det jag verkligen vill göra. Och det gör jag! Ska fortsätta fixa lite grejs som måste fixas. I'll be back.



Syster är det bästa jag vet.


Kommentarer
Postat av: e

hjärtat då!, du är värlends bästa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback