hur svårt kan det va?

Försöker få ihop packningen. Det är svårare än vad man kan tro alltså. Känns inte som att jag har nåt som kan passa utomlands. Ett par shorts, är det enda som jag vet att jag ska ha med mig. Sen några linnen. Nån lite varmare tröja då? Jeans? Det är inte lätt. Tror jag har alltdet praktiska som jag måste ha iaf. Är bara ryggsäcken som jag kanske måste köpa. Ett överdrag till den. En nackkudde. Vet inte om det är så mycket mer. Men känner mig ändå oerhört stressad. Både över att allt inte är klart, och att det är så himla jobbigt att lämna alla hemma. Det är ju dock 4 dar kvar, om man räknar med idag.

Ska hinna baka lussebullar också, och knäck. Sen är det hockeyn som jag inte vet om jag hinner på. Ska ut och äta efter det iaf, på kriti. Blir himla mysigt. Blir nog utgång på det också, blir kul!:) Måste förbi på jobben också, kändes halvjobbigt när man inte egentligen har så mycket tid till det. Vi får se hur dagen slutar. Nu ska jag ringa till Ida och kolla lite, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback