min ängel

Har som alla andra dagar i veckan varit på stan nästan hela dan. Har sprungit runt med Ida och Matte och myst på:) Är mer än man tror att fixa alltså. Massa grejer. Känns ändå ganska lugnt, har koll på det mesta tror jag. Åt lunch hos mormor med mamma idag. PALT!! Supergott! Och väldigt svenskt=)

Har skjutsat mormor till flyget ikväll också.. Var himla jobbigt att säga hejdå. Ska ju inte få träffa henne, eller nån annan på fyra långa underbara månader. Blev många tårar. Fick en liten present av henne som hon stoppade i min ficka,
"Bara en liten grej. Öppna den inte förän jag har farit."  Kunde inte hålla mig i bilen på väg hem, var bara tvungen att öppna. Tårarna bara rann och rann och rann. En liten ängel, för att skydda mig på resan. Vilken underbar människa. Hon är bäst min mormor. Nu kommer allt gå hur bra som helst.

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback