last night,

Borde nog ha gått och lagt mig redan. Har fått lite för lite sömn denna helg. Gårdagen blev rätt trevlig faktiskt. Fanns inte överdrivet många planer inför kvällen men sånt brukar lösa sig ändå. Åt god mat med familjen, gjorde mig halvklar, skjutsade kära Ida och Matte till bussen, hem och gjorde mig helt klar. Började festen hos Johan, blev inte speciellt långvarigt. Fortsatte till David, där Klas var. Himla trevlig förfest faktiskt. Äcklig cider, tvspel och en himla trevlig gemenskap! Höll aldrig på ta oss ut därifrån, men till slut hamnade vi i en taxi till Ballen. Kul att gå ut för en gångs skull faktiskt, var länge sen. Inte överdrivet mycket folk ute men träffade några gamla pärlor!
Avslutade kvällen med Klas, Fredde och co, på Subway för att få lite förändring i livet. Det nya max. Dessutom på vägen hem till mig. Och kallt var det! Äntligen hemma där runt 03.15 fick jag sova litegrann innan jobbet väntade kl 8. Gick oväntat enkelt faktiskt! Men däremot är det tungt som fan, är rätt less. Verkar vara less på det mesta just nu. Får lite skit för det vi har sagt om vissa. Men vi står på oss.

Sen för övrigt så är det inte så många dar kvar nu till avresa. 18 dagar tills flyget lyfter mot Bankok. För att inte tala om tåget ner till Sthlm. Blir en sväng förbi J&F i Uppsala såklart, en sväng till Anna, sen troligtvis en sväng förbi lilla Flen. Blir toppen alltså! Längtar fruktansvärt mycket efter er. Dit är det  tre dagar mindre, alltså två veckor. Sen den lilla svängen förbi Oslo om bara tre dar. Spännande, och kul att träffa grabbarna! Ska skriva ner lite planer osv nu. Blir peppad till tusen. Sov sött:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback