allmänt

Ja måste väl börja med håret då, blev inte riktigt som vi hade tänkt oss varken jag eller syster. Men just då efter allt fix såg det faktiskt rätt bra ut. Men nu känns det som ingen förändring alls. Lite tråkigt men. Ska göra slingor också, hann aldrig det i måndags. Var tvungen att göra avfärgning först, som tog tid, sen en toning på det. Tänkte att det skulle bli ganska mer ljust än vad jag hade men det är som samma färg nästan. Kanske lite ljusare ändå. Slingorna blir nog kanske på fredag eller nästa fredag. Var himla kul iaf att vara på salongen. Kändes härligt att bli ompysslad så länge. Tur att syster blir frisör, känns ganska bra att ha.
Ja sen vet jag inte riktigt hur det är med allt just nu, känns lite sådär, får se vad som händer.. Är riktigt trött nu alltså, lite jobbigt med allt. Vart så less på jobbet idag också, kändes bara så jobbigt att vara där. Inte alls peppad.
Men ska iaf träna snart. PSI blir det, kl 7. Ida har kalas hemma så jag blir nog ensam.. Kändes mindre kul men det får gå det också. Kanske hittar nån där att köra med. Är så himla mätt nu också, vet inte hur det här ska gå.
Ses sen då.

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback