ännu en helg

Jag som äntligen hade tänkt vara ledig en helg, hur gick det med det? Slutade med att jag tog på mig hela helgen iaf. Känns ju som att man måste jobba lite nu innan allt detta resande som kommer framöver. Sen har jag ju lyckats vara sjuk nästan hela förra veckan, så man måste väl ta igen det. Får ju ändå vara ledig nu snart, ett bra tag. Blir skönt att kanske ha kvar lite pengar när man kommer hem också.
Så det blev inte mycket gjort denna helg heller. Har som bara tagit det så lugnt jag har kunnat. Har kommit på att det finns nog inget så härligt som att sova. Har kommit in i en sovarperiod, jag som alltid vill vara uppe och vaken.
Har ätit väldigt god mat idag däremot. Kyckling, klyftpotatis och supergod sallad. Sen blev det lite favoritgodis också, riktiga geléhallon och havrebollar, finns inget bättre.
 
 

Känner mig lite trött efter dagen, hoppas det blir en bättre dag i morgon. Jobbet kan vara riktigt pain ibland alltså. Allt beroende på vissa personer. Ja ja, snart är även denna helg över. Har ju lyckats fylla år också, 20. Känns inte så överdrivet annorlunda men man märker väl hur åren går. Och AIK fortsätter att vinna, helt otroligt.
Bara att fortsätta peppa för det fortsätta livet. Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback