god morgon

Ledig idag. Har just varit och tagit en spruta. Japansk nånting. Den är tydligen bra att ha. Måste erkänna att jag tycker det är lite läskigt med sprutor. Inte att det gör ont, för det känns knappt, men själva grejen. Men man överlever väl det också!
Nu måste jag springa en sväng på stan, blir nog en lång sväng. Kom på massa grejer som jag behöver. Och sen skiner solen för en gångs skull i Skellefteå. Är skithärligt ute! Blir nog gröt till lunch. Sen har syster fått magsjuka. Hon ligger i sängen i stället för att flyga till Sthlm. Hon flygernog i morgon i stället. Hoppas hon blir frisk innan Egypten. Återkommer senare om mina inköp. Pratade med mamma som sa att jag skulle unna mig grejer idag. Då gör jag det! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback