inte riktigt vad jag hade tänkt mig

Har just kommit hem från den lilla svängen på stan. Blev som sagt inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det jag verkligen behövde, var en bh. Som jag iofs fick med mig hem. Men hur gick det med sommarkläderna tror ni? Det finns inte riktigt så mycket som jag hade hoppats. Det blev lite annat i stället;
    
Träffade iaf Ida, Jojje och Johan så vi gick runt en stund. Skulle helst vilja ha obegränsat med pengar. Har kommit fram till att shopping är helt underbart. Finns så otroligt mycket fina grejer, allt från kläder till inredningsgrejer. Måste vara syster som har fört mig in i detta liv. Hon är nog det bästa jag har just nu. Pussar i massor.

P
ratade med Ida & Jojje om att fara nånstans bara vi tjejer. Det skulle vi behöva. Skulle bli hur mysigt som helst. Bara få rå om varann. Men vet inte riktigt när vi ska få in det i planeringen. Blir nog efter vi kommer hem från Asien isf.
Nu blir det lite fika, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback