tillbaks

Jo jag hamnade såklart här igen efter lite halverst hårt arbete. Gick rätt bra ikväll faktiskt, som det brukar göra när vi jobbar vi dom "yngre". Kändes inte som att jag var lika less som jag brukar vara. Känns som att livet tar en vändning. Känns rätt bra nu. Är många tankar som rullar runt i huvet just nu. Men det löser sig på nåt sätt iaf. Är så otroligt trött nu, ska upp tidigt i morgon så sömn vore inte så dumt just nu. Börjar 7 i morgon, får se om jag hittar nån buss eller om jag tar bilen, blir troligtvis promenad i morgon med Rönne, sen lite mys med Jojje kanske. Ska få lite mer ordning på livet nu. Känner mig lite smått peppad ändå, trots allt. Men sov sött iaf. Kommer somna direkt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback