utlandet

Börjar närma sig nu alltså, bara några dagar innan vi drar ner till Stockholm först och främst. För att sedan ta oss vidare till Hurgada. Kollade just på vädret där nere, 30 grader, stekande sol, känns bra nu när det börjar bli kallt här hemma. Var tvungen att skrapa rutan på bilen när jag skulle hem från jobbet igår kväll. Fast ändå mysigt med vinter. Måste ju njuta av det kalla nu medans man kan. Snart blir det bara varma vindar!
Är typ kaos på jobbet nu också, vi vikarier har det tungt, med körande kärringar. Men det kanske löser sig, vi ska gruppsamtal med psykologer för att få ihop gruppen. Jaja vi ser väl hur det blir med det. Ska ju inte vara kvar är alltför länge. Tror jag, om man inte blir fast. Hjälp mig därifrån då, när jag börjar plugga till undersköterska och flyttar till en lägenhet i Kåge. Nej så blir det troligtvis inte! Vill göra allt annat än att vara här:)
Måste fortsätta med min köttfärssås nu, har längtat länge efter det. Promenad ikväll. Puss

 
koh mak, thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback