blåsväder

Herregud vad det blåser ute idag, kändes som att jag skulle blåsa bort när jag gick ut i morse. Var ute och gick ungefär en mil och tro mig mina öron mådde inte bra. Kändes som att jag fick öroninflammation. Sitter just nu och äter lite lunch framför datorn. Bestämde mig för att det skulle bli en innedag ganska snabbt. Är ledig idag, eller jobbar kväll i Kåge, så börjar inte förän kl 5. Fast solen skiner ändå litegrann, är betydligt varamre än vad det var i går. Men det börjar väl bli höst nudå. Det är ju ändå september. Det gör att man längtar desto mer till utlandet. Är ju bara 3 månader kvar nu, i morgon. Känns hur bra som helst, blir skönt att få komma tillbaks till solen. Har bokat hotell nu under jul & nyår. En liten bungalow på Koh Phangan. Blir säkert jättemys:)

      

Har försökt ringa till Heimdall och få boka tid för vaccination men det går dåligt. Igår sa dom att dom inte kunde boka nån tid då utan att jag skulle återkomma idag, men nu säger telefonsvararen att det inte finns någon plats i telefonkön. Vet inte ritkigt hur jag ska göra. Men men det ordnar sig.

Ja, och hur går det nu med det nya livet då? Ganska bra måste jag säga. Har hållit mig från allt som har med godis och kakor att göra, i typ en och en halv vecka. Över en hel helg också, är faktiskt ganska stolt. Ni som känner mig vet vilken godisgris jag är! Och nu är det dags för den andra helgen. Lördagen kommer inte gå alltför bra, ska på tårtkalas hos Sess kl 2, sen fortsätter det med grillfest på kvällen, så himla roligt! Hoppas det inte regnar iaf, och att det inte blir alltför kallt.

Sitter på IKEAS hemsida, ska kolla om dom har några nya fina grejer.
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback