hårfix

Blev lite klippt igår kväll av syster. Blev himla bra faktiskt. Inte så mycket på längden men lite mer uppklippt. Ärriktigtnöjd faktiskt. Men det där jävla luggen gör en tokig! Finns inget som man kan göra med den. Ska färga håret och göra slingori dag. På emmas salong på skolan. Känns väldigt kul. Har ingen aning om hur det blir men funderar just nu på lite ljusare. Blir nog bra nu när man ska umgås med solen snart. Är bara kul att göra nån förändring. Och har ni nånsin hört, "Idag börjar jag mitt nya liv", men tro mig, nu jävlar. Måste försöka, blir lättare nu när jag har slutat på kitchen, då slipper man alla bakelser och tårtor som frestar en varje dag. Ska ge allt nu.
Fyller år om en månad ungefär, eller lite mindre. 22 oktober. Planerar lite festligheter tills dess, har inte hunnit så långt men. Låter som att det blir tillsammans med Tobbe och Ante, vore superkul! Har inte planerat så himla mycket, bara pratat lite smått om det. Men det måste bli kanske helgen före, kanske 18e, det är lördag. Får se hur det blir. Låter som att vi far utomlands veckan och helgen efter jag fyller år! =D Blir troligtvis Egypten. Tråkigt!! Men inget säkert ännu. Får se hur det blir med det också.
Går mycket tankar runt i huvet just nu. Var på världens bästa födelsedagsfest hos Ida i lördags. Skitkul! Massor med glada människor & god mat. Slutade väl lite mindre kul men, vet som inte vad som hände. Får se vad det blir av det nu.. Vet ingenting just nu. Återkommer senare.

Kram!

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback