090402

Ser att jag inte har hunnit med att skriva nånting på hela dan, men vad gör det? Vaknade iaf efter 8 nångång, steg upp, tänkte gå ut och gå en sväng men jag har så ont i foten. Vet inte vad jag har gjort men det känns som det jag brukar ha när jag har ett litet hälben ur led fast det sitter på ett annat ställe så jag vet inte.

Så ingen promenad blev det utan jag haltade mig istället iväg till stale, där jag tillbringade större delen av förmiddagen! Har sån fruktansvärd beslutsångest alltså. Köpte iaf ett par täckisar och en skitfin mössa. Och såklart för halva priset! Träffade även tobbe och kim som det gick betydligt snabbare för att bestämma sig.

Sen träffade jag anton, kul att du är hemma! Lite brun var han ju.. Kände mig som världens blekaste jämfört med han, fast jämför man med dom som varit bara här hemma så.. Vi gick iaf runt på stan ett tag, köpte lite mer grejer, sen gick vi och satte oss på dallas och åt pizzan som jag lovade han när han kom hem! Och det var inte dåligt, men man blev rätt mätt.

Satt där och tjollrade på ett tag sen gick vi hem till mig och la oss i varsin soffa och kollade på ugly betty, så himla roligt det är! Skjutsade sen hem han hem till sig och for hem till josse och hälsade på en stund innan vi for och jobbade! 16-21. For förbi hos johan och lämnade av lite mjukisbraller sen bar det iväg hemåt.

Har varit en rätt tuff kväll på jobbet denna torsdag, allt gick väl inte riktigt som det skulle men det kan inte hjälpas. Var väl hemma där runt halv 10 kanske och sen dess har jag suttit här, fikat lite och ska snart gå och lägga mig tror jag. Ska upp och jobba i morgon också, josse hämtar upp mig halv 7, sen jobbar jag till 4.

Får se vad man hittar på sen, ryktas om ballen? Men inget bestämt än.
Sov gott nu, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback