090407

Ja då har man invigt påsken också. Har varit påskkärring på jobbet idag och har även målat svarta prickar och röda kinder och lindat in tanterna i hilka! Gubbarna fick vadderade röda tuppkammar med en band under hakan och vi var så söta. Ni skulle ha sett oss!
Fick även en liten påskbakelse som tanterna hade bakat. Smarrigt!


Började iaf 7 i morse och slutade kl 4. Körde hem direkt, fikade lite och tog igen mig litegrann. Hjälpte emma lite med städning men nog var det lite. Sen kom alla hennes tjejer och skulle ha påskafton med mat och utklädning.
Resten av familjen blev ivägskickade och åkte hem till mormor som hade gjort iordning lite mat. Även moster maria och kusiner alice, esther och elvira var där. Riktigt gott var det, hemmagjorda köttbullar, pasta, svampsås, räkpaj, rökt lax och massa sallad och bröd!

Blev lite väl länge där, fick oss aldrig därifrån så jag träffade jojje bara en snabbis. Vi gick och satte oss och chillade på hemmakväll ett tag. Då kom fredde, markus, tove och julia och köpte sjukt mkt godis och hyrde en film, "die welle". Jojje gick hem så jag hängde på dom andra hem till tove. Var riktigt mysigt faktiskt!

Just nu sitter jag i sängen och tänker på två grejer.

Funderar för det första på om jag ska och träna i morgon bitti, core 06.45. Riktigt härligt vore det att göra nåt direkt på morgon men samtidigt skulle jag behöva sova ut litegrann. Känns som att jag har litegrann att ta igen sen i helgen.

Sen, det som tar upp det mesta av mitt huvud - FJÄLLEN. Börjar med kittelfjäll från torsdag till söndag. Blir med familjen och flera andra familjer med det kommer bli riktigt soft! Sen på söndag åker våran familj vidare till hemavan. M&P åker hem på tisdag medans jag och syster stannar kvar. Inte bestämt än hur länge det blir med det kommer bli galet kul!
Så i morgon blir det att packa för fulla muggar. NÅGON som har tänkt till fjällen om nån dag, hör av er för fan:)

I morgon blir det att träffa tjejerna på lunch och jag får tillbaks mina grejer. Det inkluderar min mobil. Har ju inte sett den sen i lördags så om nån försökt höra av sig så vet ni varför jag verkar död.
Jobbar sen kväll, 15.30-20.30.

Nu blir det godnatt, har fortfarande inte bestämt mig om träningen. Tror jag ska fara men vi ser väl om jag orkar mig upp.
Nattinatt
pussar

Kommentarer
Postat av: Madde

Oj, såg inte att du hade skrivit! när far du till fjällen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback