090423

Har just varit ute och gått runt lejonströmsbron-viktoriabron två varv och ni anar inte hur slut jag är nu. Det dunkar i hela huvudet så här sitter jag med ett gigantiskt vattenglas och ska snart göra lite lunch. Och solen skiner även idag, underbart! Kan det bara fortsätta så här nu så blir det bra. Hade massa sommarlåtar i ipoden och blev lagomt taggad på sommarn.

Nu ska jag ta en dusch, sen äta lite och tills sist blir det att fara och jobba. Josse jobbar också och sen slutar jag 20.30 så det är inte så farligt.

Hoppas alla får en fortsatt bra dag i solen iaf, skriver sen. Puss

Kommentarer
Postat av: Moa

tjaa. Precis rätt ord..Man fattar det inte. Det är helt underbart väder här i oslo och har varit det i några dagar nu. Hoppas verkligen att det håller i sig, så det blir en bra sommar. Härligt med promenad. Det ska jag också göra ikväll :) Kram

2009-04-23 @ 15:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback