en kväll

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, en del av mig vill träna men foten gör för ont så det är inget alternativ. Därför funderar jag på att lägga mig i soffan, sätta på en film, eller det kanske för en gångs skull går nånting bra på tv. Har just ätit lilte mat, pannkaka med bacon och spenat! Riktigt gott var det.

Syster
är på väg ut, på festligheter med tjejerna. Blir inget sånt för mig ikväll, tror jag iaf, utan det får helt enkelt vänta tills i morgon, då KÖR vi!

Mamma är på väg till stallet nu och pappa är ute på egna äventyr så själv är man. Men det kan ju vara ganska skönt tänker ni, jag också faktiskt, men inte ikväll. Kände inte för att bara vara hemma fast jag egentligen inte orkar göra nåt annat. Så det blir säkert bra i slutändan, är ju så ska det låta sen som jag får lov att kolla på!

Skriver säkert senare, hoppas alla andra får en trevlig kväll! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback