häärligt men stressigt

Underbart med dagens SOL, den har faktiskt värmt rätt bra. Inte överdrivet varmt i skuggan men jag tror termometern visade ändå +9,5 grader. Najs!

Däremot har jag varit stressad hela dan. Har hunnit med en hel del kan jag lova. Började med utbildning med jobbet, sisådär kul. Gick sedan förbi och hälsade på lilla söta farmor och hon blev så glad.
Åt omelett till lunch, denna gång med salami och pesto, mums!

Sen for jag och tankade, hämtade icakortet på mammas jobb och åkte upp på MAXI. Jag skojjar inte när jag säger att jag var där 1 h och 45 minuter. Hade ju inte direkt bråttom. Något så kul det är att handla. Speciellt när man inte bestalar själv.

Sen for jag hem, åt en macka och förberedde middan litegrann. Sen for jag och syster och tränade core, stenhårt! Väldigt skönt efteråt faktiskt.

Skyndade oss hem och fortsatte med matlagningen. Gjorde vegetarisk lasagne, supergott! Tog ju sin lilla tid men.

- lasagneplattor
- tomatsås
- vitlök
- philadelphiaost
- aubergine
- zuccini
- champinjoner
- riven ost


Sen har jag även hunnit med att gå runt broarna. Och det gjorde jag med en väldans fart kan jag lova. Har nog aldrig gått så fort! Därför är jag helt slut. Kan ni förstå att jag längtar efter sängen med tanke på alla dagens bravader?

I morgon blir det träning, 06.45. Sen blir det lunch och mys med tjejerna, längtar. Nu ska jag sova.

Godnatt världen. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback