måndag

gårkvällen avslutades med en lång härlig promenad med mona, lina och fanny. den var minst sagt underhållande. tack vare det väldigt mysande paret i slottsparken haha.. var iaf en mysig promenad.

gick och la mig rätt tidigt, och var uppe kl 5 i morse. lite frukost och sen jobb. slutade halv 3 och mötte tjejerna på stan för lite småärenden. brandvarnare som startade och förstörde en del av eftermiddagen för vissa. sen tog jag fel trikk hem, och fick gå en himla bit. snabbt eftersom jag hade nyckeln och folket stog utanför och väntade..

efter det har det inte hänt så överdrivet mycket. jag har följt fanny på en lägenhetsvisning, superfin var den!

nu väntar antingen ikea, eller en promenad. tror det blir promenad. inget shoppande idag heller. lina kommer få höra det ett antal fler gånger.. innan allt väntas korvstroganoff! mums med riktig vällagad mat istället för mjölk och havregryn..


Kommentarer
Postat av: e

du är så snygg. det ser ut att vara fint där borta !

Postat av: Ida

Gud ändå vag jag saknar dig.. Känns som konstigt. Hälsa bruttorna. Ska ringa! Jag lovar. Puss

2009-08-26 @ 11:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback