OSLO wihoo

Ja då har man flyttat till OSLO då. Som man ska göra nån gång i livet.. som alla andra skelleftebor gör. Det, och en resa runt asien. Känns tråkigt att göra som alla andra men är det nåt man gillar så varför inte?

Måste bara påpeka att det blev ett sjukt bra slut på skellefteå, tro det eller ej. Sommaren är över där hemma och det har varit den klart bästa nånsin.
TACK NI UNDERBARA FÖR VÄRLDENS BÄSTA SOMMAR!!!


Känns sjukt najs iaf måste jag säga. Var då verkligen på tiden att jag for. Bor med 5 supertjejer i en mysig lägenhet, hur bra som helst. Har fixat jobb också, börjar i morgon halv 10. Ett café typ, timian i bekkestua. Säger kanske inte er så mycket, ite mig heller haha men det låter bra. Får se i morgon vad det är för nåt.

Har ingen aning om hur länge jag ska stanna här. Ska väl hem vid jul iaf sen får se vi vad som händer.. Ryktas om australien efter jul nångång? Känns sjuukt kul! Ska se i morgon hur det blir med jobbet, sen ska jag ta tag i allt. Så vi får se.

Imorgon blir det lite välkoms/avskedsfest, trevligt värre!

Nu börjar ett nytt liv och jag älskar det.

Syster, love
Hatar att lämna dig. Förra gången var det det värsta, nu känns det inte lika farligt. Jag är betydligt närmare hem nu än sist, men jobbigt är det ändå. Får titta på fotot.
Jag älskar dig vet du. Snart kommer du och hälsar på.

stockholm i sommar

Kommentarer
Postat av: e

jag älskar dig tillbaks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback