söndag

ja veckorna bara springer fram. gud så snabbt det går. slutet av augusti nu och på tisdag övergår sommaren till höst. känns ju sådär. både och faktiskt. hösten är mysig och det har varit den bästa sommaren nånsin så jag är nöjd.

vad händer i oslo då?

jobb hela tiden, allt går jättebra.
jag har köpt träningskort, så jag får börja den 1a sept, känns jättebra.
kvällarna och helgerna är underbara, fulla med mys och skratt.

har pratat med madde ikväll, taggar henne hit och utomlands. :)

i mrogon åker jojje till USA och senare till asien.. gud ni kommer ha så sjukt kul alltså. njut!
på tisdag åker fredde till asien. säger samma sak till er.

nu till vad som har hänt i helgen. en hel del faktiskt. varje helg blir bara bättre och bättre.

fredag jobbade jag till halv 7. vi har haft finbesök av amanda hela helgen, supermysigt. hon åker dock hem i morgon bitti. ferdagskvällen spenderades på peoples till en början innan vi forstsatte mot john´s. kung kväll såklart!

2 timmars sömn och på lördag var det dags för jobb igen. till halv 3 nångång. alla var sjukt trötta efter gårdagen men lyckades tillslut tagga om till ännu en kväll i dimman. förfest hemma hos niklas och klas. hur bra som helst! utgång på hard rock café, sjukt kul. michael jacksson var där och vi drack strawberrys hela natten lång. tillbaks till niklas för efterfest med gitarrspel och mys.

idag har varit rätt tungt. vaknade halvdöd på deras soffa med kramper i ben och kropp. sen blev det stan med mona, fanny, lina och amanda. lunch på mcd och lite parkhäng. eller mycket häng för vissa. vet ni vad som händer? JO!, vi lägger oss på gräset och njuter av solen.. jag somnar ju såklart. vaknar upp, ingen aning om hur länge senare, (tydligen en kvart) och upptäcker att jag är ensam.. alla tjejer har lämnat mig ensam i parken, mitt i slottsbacken. dom sitter en bra bit längre upp och skrattar. hur har jag legat då, jo spikrak, på mage, med näsan i gräset och armarna längs sidorna.. jag såg helt död ut om man kollar på bilderna som såklart togs. gud så pinsamt. den bjuder jag på, det är seriöst det roligaste!! att inte nån kom fram och skakade i mig för att kolla om jag var vid liv.. vilka underbara vänner jag har..

bilderna kommer snart.

så tack för denna helg, man gör inte annat än längtar tills nästa.

sov gott, upp kl 5 i morse kändes drygt men kul! puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback