tisdag

ännu en dag, en solig sådan. självklart så jobbar man. men jag klagar inte, gud.

i morse var jag på skattekontoret och skulle fixa det berömda skattekortet. får se hur lång tid det tar.

jobbet gick iaf jättebra, börjar fatta hur allt funkar nu. stänger hela veckan och ska stänga själv på lördag. det går säkert braaa..

nu har jag och anna promenerat runt i hela stan och hon har visat mig allt som är värt att se. kung. nu har vi legat i sängen och chillat i flera timmar typ.. fikat och myst. nu blir det godnatt. springa och gå i morgon med hjortan, sen jobb 10.30-18.30. förstår inte när jag ska hinna shoppa? kanske är bra så länge man inte ens har någon lön..

ja godnatt då. bilder i morgon, kl är alldeles för mkt..

Kommentarer
Postat av: mamma

härligt att du verkar trivas! saknar dig! Kram mamma

2009-08-19 @ 16:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback