kylig morgon

Denna morgon såg nästan precis ut som igår. Vaknade i emmas säng halv 9, åt en god frukost och tog sedan en promenad. Lite kyligare denna morgon. Glömde även mössan så öronen fick sig en omgång..
Gick iaf till EM och kollade lite.. skitfina grejer. Sen besökte jag även lampaffären breve stigs och tittade på deras röda bumling som jag alltid gör när jag är där. Måste få drömma mig bort ibland.



Åt en filtallrik till lunch tillsammans med syster och nu är det dags att bege sig ut på stan för nya uppdrag. Ska förbi vårdcentralen och fixa med ett prov, sen ska emma söka sommarjobb så jag ska följa henne. Sen får vi se vad som händer. Ida och matte kanske skulle in till stan så vi får se om vi träffas.

Ha en bra dag allihop! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback