luang prabang

Ja da har vi lamnat Vang vieng och grabbarna och tagit oss vidare norrut till luang prabang. Kanns trakigt att lamna dom, har varit sa otroligt kul att hanga med och lara kanna dom. Helt underbara, kommer verkligen kännas tomt utan dom nu.

Sen maste jag saga att Laos ar det basta landet tror jag, hittils iaf. Thailand ar ju alltid thailand saklart.. Men av vietnam och kambodja ar Laos klart overlagset. Nu kanske vi har haft lite otur osv i vietnam men. Vang vieng ar superharligt, och tubingen ar ett maste. Har aldrig haft sa kul tror jag. At man inte gor det oftare hemma..

Luang prabang ar ocksa supermysigt, har blivit en hel del festande nu nagra dar sa det ar skont med lite lugnare tempo.. Har bara hunnit vara har igarkvall och idag sa vi har inte hunnit med sa mycket. Var och gick runt pa nattmarknaden igarkvall, hur mysigt som helst. Alla ar sa otroligt vanliga och gulliga i det har landet. Ska verkligen aka tillbaks hit.

I morgon ska vi aka slowboat langs mekongfloden over till thailandska gransen. Den batresan tar tva dagar sa det blir nog haftigt! Sen ska vi val ta oss ner till Chiang Mai sa smaning om.

Hoppas allt ar bra dar hemma och att ni tar hand om varann sa gott ni kan. Saknar er sa otroligt mycket ska ni veta.. Har inte langtat hem nu pa ett tag nar vi har hangt med killarna, man har som kunnat tanka pa annat, men nu nar vi lamnat dom kommer saknaden tillbaks. Love you guys!

Kommentarer
Postat av: e

såklart jag gör =) du lär väl vara ganska ljus nu va? jo det är skönt dom stunderna solen är framme =) nej gör inte det, jag skulle göra vad som helst för att byta plats med dig =) saknar dig med hjärtegull, jag längtar tills du kommer hem!

Postat av: Anonym

Jasså, ni längtar inte efter oss när ni har killar med er. Låter oroande.puss/pappa.

2009-02-04 @ 15:45:48
Postat av: mamma

skönt att höra att ni har det bra, tänker på dig hela tiden! Hjärta/mamma

2009-02-04 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback