semlor

Har ätit dagens semla nu, eller bara en halv, det fick räcka. Har inte ätit annat än tårta och godsaker det senaste dygnet. Måste skärpa mig nu. Men tyvärr är inte alla bakverk slut än så man frestas av dom hela tiden.

Har varit hos johan ett tag också och bara tagit det lugnt. Sen kom klas förbi ett tag. Verkligen hur kul som helst att träffa han. Blev inte så länge men.

Tidigare idag var vi på salongen och försäkte fixa mina fläckar, utan resultat. Hedde på ännu en omgång av ask men dom ärfortfarande kvar, och orangea. Har försvunnit litegrann sen igår men fortfarande kvar. Vet inte riktigt vad jag ska göra men. Hade gärna varit blond nu ett tag.

Sprang även förbi kitchen och fick träffa madde, gullunge. Jätteroligt! Sprang även på jannicka ute på torget. Så kul att träffa henne! Älskar att träffa folk jag känner. Har varit lite av det på sista tiden.

Ska göra tidig kväll ikväll. Med dessa säger jag godnatt.

     

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback