utgång

Emma har laddat hela dagen, jag börjar ladda nu. Blir nog en väldigt trevlig kväll tillslut. Börjar här hemma med emma & emma, kinamat, chips och dryck. Får se om det händer något annat lite senare. Tanken är iaf utgång på station. Känns som att det var år sedan man var ute där och dansade runt. Eftersom hon just har fyllt 18 så ska jag följa henne ut såklart. So, here we go.

Annars har det varit en väldigt lugn dag för min del. Började med att fixa till håret lite med klippning och styling. Har gått runt lite på stan och träffat lite folk och bara hängt.
Åt sedan ännu en av mina supergoda omeletter, idag med endast fetaost i brist på annat men ni skulle ha smakat den! Jag lovar att ni skulle vilja.



Nu är det dags för dusch och fix. Ska gå och köpa lite mat om en stund också.
Vi ses ute! Ha en trevlig kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback