en dag

Blev inte riktigt så många kort tagna på den fina soliga vintern som jag hade tänkt. Blev bara lite smått runt stan och mest på varann. Sprang iaf runt runt och gjorde egentligen inte speciellt mycket..

Hela familjen hängde tillsamamns med lars och ännu en dag spenderades på wayne's. Denna gång blev det vbpaj och te. Mycket gott faktiskt. Annrs har vi inte gjort så mycket mer..

Har hunnit med att skjutsa erik och en tjej till morö backe och sen kalle och markus till ett annat ställe. Kanske blir att skjutsa lite mer senare ikväll om jag nu inte går ut själv! Efter skjutsningen blev det en god middag bestående av spenatlax och pressadpotatis, färsk spenat och tomater. Underbart!



Har iaf just sett melodifestivalen och den imponerar inte som vanligt. Äter lite chips och lite godis och har det faktiskt rätt tråkigt. Har lite ont i huvet och känner mig himla trött.. Men vi får se om jag kanske tar mig ut en sväng ändå, tråkigt att bara sitta här hela kvällen.

Imorgon blir det troligtvis en härlig promenad om solen skiner, sen har jag hört rykten om att det är loppis på folkparken så jag lär ju vara där! Hoppas på att hitta nåt kul!

Ha en fortsatt trevlig kväll, har ingen aning hur min kväll slutar. Lite bilder får ni iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback