2009

Got nytt ar allihopa! Nyar pa Koh Phangan ar nat man aldrig kommer att glomma kan jag lova! Helt sjukt! Inte lika mycket fina raketer som man ar van vid men en hel del iaf. Lite farligt med alla raketer som mallde av pa marken mitt bland alla fulla manniskor. Men jag tror dom flesta klarade sig ratt bra. Sag ratt manga med bandage runt fotter och armar dagen efter men. Var iaf ute och at pa restaurangen nere vid leela beach som ar hur mysig som helst verkligen! Sen gick vi och traffade Ivana & Paddy och hangde med dom hels kvallen! Hur kul som helst! Massa buckets, massa dans och nar nedrakningen tog slut stog vi uppe pa en scen med brinnande bokstaver "Koh Phangan countdown party and happy new year 2009" Det var riktigt haftigt alltsa! Blev inte sadar jattesent som vi kanske hade tankt heller pa grund av det ena och det andra, med lite for mycket drickande fran vissa hall. Men men helt sjukt kul iaf!

Annars har det inte hant sa mycket mer sen sist vi skrev. Har en apa utanfor varat hus nu! Det ar riktigt haftigt faktiskt haha! Sen har jag och Ida varit pa poolparty med Ivana och Paddy och badat i klader, tappat bada vara visakort i poolen osv. Inte lika kul men ingen storre fara skedd. Fixar det nar vi kommer till Bangkok senare! Ska traffa Anton och Markus dar ocksa, kommer bli hur kul som helst! Men forst aker vi till Malaysia och Langkawi i morgon, blir nog bra, hoppas pa lite mer sol an det har varit har. Regnade sa mycket inatt att det inte gick att sova.

Hoppas alla har det bra och att borjan pa det nya aret blir bra. Kommer hem snart, saknar er dar hemma! Puss puss!

Kommentarer
Postat av: sis

nyårs var kung & det låter som att din kväll också var hur kul som helst =)jag saknar dig hur mycket som helst, du har bara varit borta i någon vecka & det känns som ett år! , sköt om dig hjärtat , love u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback