vang vieng

Ja da har vi tagit oss ifran Vietnam. Har rest med dom tre killarna fran sverige som vi traffade i nha trang iaf hit. Har hunnit med bade Hoi An och Hue i vietnam, sen vidare till Laos huvudstad, vientiane och se hit till vang vieng tillsammans med dom. Ar så himla kul att traffa nya människor, och vi har verkligen kommit nara dom. Kanns som man blir sa bra vanner nar man reser med varann och traffas dygnet runt. Vet inte hur lange vi stannar har men sen blir det nog att aka vidare till Luang prabang sen over till thailand. Har hant sa otroligt mycket på så kort tid nu, ar riktigt kul!

Dom har fragat om jag vill folja med dom till australien ocksa, Ida och Matte ska inte folja men jag blev ratt sugen alltsa. Har inte bestamt nat men vi far se. Vore riktigt haftigt att se landet..

Vagen hit fran Hue var ju en riktig javla resa alltsa, hade nog inte klarat den om vi inte hade rest med grabbarna. Det tog oss ungefar 36 timmar.. det ar helt orimligt. Forst en gammal buss, sen en oppen tuktuk fran vientiane till vang vieng, det ar en bit kan jag lova.. Och sa fruktansvart kallt, tidigt pa morgonen.. Men hit tog vi oss och nu har vi det superbra. Kanns mycket battre har an i Vietnam redan efter en dag. Dom har stand med bade baguetter och plattar sa vi kanner oss nastan som hemma (som i thailand).

Tror jag ska ga och lagga mig och forsoka ta igen lite somn som man har missat.. Ni far ha det sa bra dar hemma allihop. Saknar er sa otroligt mycket! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback