090710

Igår jobbade jag 12 timmar, skönt att vara ledig idag måste jag säga. Tur än en gång att julia var där. Körde moppe hem från kåge igår kväll via boviken mitt i det värsta regnet. Var lagom blöt och kall när jag äntligen kom hem. Där väntade syster med sex and the city och chips. Hon är allt bra ibland.

Idag vet jag inte vad som händer. Har gått broarna med syster på morgonen och sen gav jag henne fika på sängen!  Kanske blir en sväng till boviken med maria för att kolla lite boll. Sen en promenad med madde ska också hinnas med.

I morgon blir det jobb 7-16 och sen spenderas kvällen i boviken, najs! Är sjukt peppad, hoppas bara att vi får en aning bättre väder..

Nu en dusch sen en sväng på stan innan jag tar tag i dagens planer!
Vad händer ikväll??

Kommentarer
Postat av: Moa

12 timmar är hårt!

Vad kul, ska du till Oslo i höst. Själv eller med vänner? jag vet inte riktigt hur planerna ser ut. Jag söker jobb här i Kalmar, men om jag inte får något så får det väl bli Oslo kanske i någon månad, sedan ut och resa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback