man blir så glad

Av solen alltså. Finns inget som så enkelt kan glädja en. Underbart är det. Men självklart så jobbar man ju, däremot bara till 3. Skönt tänkte jag, då hinner man hem och njuta lite av sommaren. På väg hem får man slut bensin i moppen, i mitten på gamla kågevägen. Ringer mamma som kommer en halvtimma senare och hjälper till.

Hemma var man ju inte förän halv 5 nångång. Då var det bara att byta om för träning, core! Efter det blev det en dusch och sedan bar det av till stugan i boviken. Där bjöds det på grillat, mums! Därefter lite släkt och grannar, hallonpaj och kladdkaka, inte helt fel!

Nu är man hemma igen, har inte hunnit så mycket mer än att se lite film. Nu blir det sängen.

I morgon ryktas det om regn och dåligt väder, jag som trodde att det skulle vara fint, när jag för en gångs skull är ledig. Ja, vädret avgör helt vad morgondagens planer blir, så den som väntar får se.

Som vanligt inga nya bilder, lägger ut några från resan istället.

en cykeltur på Hoi An:s gator, Vietnam

mördarresan i tuk-tuk mellan Hué, Vietnam och Vang Vieng, Laos

rastställe på väg mot Vang Vieng

Stranden i Nha Trang, Vietnam

Hela gänget samlat på Nha Trangs backpackerbar, Red Apple Club

Allt för denna gången, gud vad jag längtar tillbaka.
Sov sött,
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback