pdol

Jaha återigen söndag, såg att det var en vecka sen sist jag skrev nåt här. Inte konstigt att inläggen blir långa..
Vad har hänt då?

Har väl jobbat en hel del för det första.

Måndag var jag ledig, minns inte vad jag gjorde på dan men på kvällen var jag hemma hos jullan, patrick, frida och sandra, väldigt trevligt. Surströmming, fotboll, vin & skratt.

Tisdag jobb till 14, runt halv 7 samlades tjejerna hemma hos therese på getberget. Även där blev det vin & skratt men maten bestog av hemmagjorda pizzor. En pizzakväll alltså, precis som det var förut när vi var yngre, vet inte hur gamla vi var men de tär många år sen. Så en briljant tjej betämde att vi skulle styra upp det igen, och mysigt blev det. Lite allsång på det hela och kvällen var klockren!

Onsdagkväll då, återigen vin, men i större mängd denna gång. Fest med jullans vänner på morö backe. Hur trevligt som helst!

Torsdag, shopping på expert, ipod i sjukt lila färg till jojje och en mixer till mig, wihoo nu kan jag göra mina egna smooothies. Kvällen spenderades på jobbet tillsammans med mina absoluta favoriter, jullan och rodrigo. Kung! Aldrig har man så kul som när man jobbar med dom, ni skulle bara veta.

Fredag, lördag, söndag. PDOL såklart. Slutade kl 3 på fredag, stressade hemåt, dusch och kläder, pappa köpte vin och packade ihop sovsäck och grejer och skjuts till bussen. Grät av stress innan jag klev in i bussen, snyggt jobbat. Kung kväll i våran årliga tältby tillsammans med falunborna. Sjukt kul måste jag säga, middag bestog av grillad korv och halloumi, najs! Hur bra som helst, efterfest till nångång och knappt nån sömn alls vaknade man upp på lördagsmorgon.

Sprang till systemet och coop, fixade lite vin och frukost innan jag tog bussen hem till skell för bröllop. Stressigt även denna dag. Fint bröllop iaf och ännu mer stress för att ta oss tillbaks till pite. Väl där blev det lite hamburgare och massa vin och en ännu bättre kväll, underbart! Denna kväll slutade lite tidigare, ingen var igång, folk var troligtvis rädda för regnet som har följt oss hela helgen, kunde ju ha vare bättre, även sämre.

I morse öste då regnet ner som aldrig förr denna helg såklart just när man håller på packa ihop grejerna. Fick ihop allt iaf och kunde gå och äta lite frukost på sunes. Ingen orkade äta haha. Drog hem till stugan, sov litegrann och fikade litegrann. Hem till stan, middag och nu sitter man här.

Läser igenom och tänker vilken otroligt underbar vecka det har varit. Bästa på länge. Får se hur nästa ser ut. Ser framemot helg och yran, kommer bli kung!

Har fått svar från oslo också, ska ner på jobbintervju nästa vecka, känns jättekul, får se hur det går.

Nu blir det promenad och sen sängen. Jobbar kväll i morgon, hoppas på bättre väder.

ciaoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback