trästocks

Ja då är det söndag och ännu en helg har passerat, lika fort som vanilgt. Däremot har det varit den bästa helgen på länge måste jag säga, trots att den varit fylld med jobb. Blev en hel del trästocks också. Najs!

Jobbade kväll på torsdag som sagt, sedan blev det mys med kusin esther. The sims flera timmar och en stor påse godis från hk gjorde våran kväll. Sen sov hon över också. Folk sprang över våran gård hela kvällen, är sjukt kul när det händer nåt i stan. Är ju inte överdrivet ofta förutom nu på sommaren då allt händer.

Fredagen hände det inte så mycket, var hos mormor och åt tårta, hon fyllde nog 76 eller nåt sånt, lika gullig som alltid. Efter det kom julia och vi drog till jobbet. En kväll fylld av skratt som vanligt. Har varit bara vikarier i helgen, så sjukt kul alltså. Fick jobba över litegrann, åkte hem och försökte fräscha till mig litegrann för att hinna göra nåt. Tanken var att dra till jenny & johans stuga men det blev för tajt så det fick bli en liten sväng på trästocks i stället med emma och hennes vänner. Trevligt.

Lördagen blev det jobb 12-21, måste säga att det var aningens tur att jag började så pass sent ändå, var sjukt trött. Det är dom värsta passen man kan jobba alltså, men även denna kväll hade sitt slut. Skyndade mig hem, dusch & fix blandat med vin fick ett riktigt bra slut. Emma mattson med folk kom förbi innan vi drog ut igen. Kvällen spenderades i öltältet på området, abftältet, på frasses, vid älven & i stan. Helt sjukt trevligt! Kunde inte ha blivit bättre, kände mig som ung på nytt haha. Kom däremot inte hem förän halv 4 nångång.

I morse vaknade jag av mig själv, kvart i 6 trodde jag. Gick upp ur sängen och ut i hallen, möttes av julia, gick fram sa hej, kramade henne och gick sen tillbaks in i köket. 

- men lisa ska du med eller?
- vadå? vad är klockan?
-20 i sju!
-skämtar du, fan vad händer.. jag kommer nu.

Jag fattade verkligen ingenting. Jag hatar att försova mig, tur att hon kom iaf annars hade jag väl blivit väckt nångång lite senare.. Så dagen har varit rätt tuff måste jag säga. Jobbade 8-13 innan jag drog till stugan för att äta och vila upp mig litegrann, vilket behövdes. Jobb återigen 16.30-20.30. Har varit en sjukt kul kväll, trots allt. Tack vare julia och rodde. Har busat på med 4:orna och personalen inför morgondagen som kommer tillbaks från semster. Haha kung.

Blev himla långt det här, nu blir det lite fika innan sängen ska intas. Ledig i morgon, och jag har aldrig varit lyckligare över en ledighet nånsin tror jag.

YRAN??

lite bilder från bangkok

i hotellpoolen

i en tuktuk runt stan

världens godaste spett


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var fanns det öltält på en drogfri festival? jag hittade då inget, bara Nordanågården med en mils kö

2009-07-19 @ 23:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback