090604

idag har jag och min kära syster cyklat runt i stan, hur kul kan man egentligen ha med två systrar och en cykel? Började iaf på kupan, hittade lite grejer där. Fortsatte sen till myrorna och hittade lite fler grejer. Något så kul det är, och billigt. Man borde titta in där oftare alltså, man kan hitta riktigt fina grejer! Tittade även in i några andra affärer och hittade även lite grejer där!
Efter det blev det lunchbuffé på tatung! Sjukt gott var det, och mätt blev man.. Cyklade som galningar hem. (jag cyklade, emma åkte och peppade på) Resten av cykelfärderna har inte tagit överdrivet kort tid, jag förstår inte hur det går att cykla så sakta och samtidigt svettas så mycket av utmattning, men tydligen!
Vi åkte sen till lule med mamma och hämtade hem den andra hästen, vilket var rätt nödvändigt. Det tog rätt lång tid så mer än så har jag inte hunnit med.

I morgon blir det iaf jobb 7-13, sen får vi se om något dyker upp! Är ju alltid trevligt när något händer.. Men nu blir det godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback