en kväll och en morgon

Ja det blev ju inte riktigt som planerat igår. Eller jag hade väl inte planerat så mycket för gårkvällen heller. Började kvällen med att springa runt broarna. Sen blev det en väldigt god middag med pappa innan vi la oss i soffan och intog lite choklad och nötter, kollade på så ska det låta. Sen förflyttade jag mig hem till johan där selin också var. Vi satt och såg grillad. Dom drack men jag hade som inte tänkt det så. Vi drog iaf till olles där vi typ var dom enda människorna. Fortsatte istället till ballen, dit vi inte alls hade tänkt gå men det blev så iaf. Drack några cider, träffade faktiskt rätt mycket folk man kände trots att det var 18=) Så det var faktiskt riktigt trevligt, sen blev tydligen johan utslängd utan anledning och utan att nån hann med så han for hem med alla mina grejer, så jag fick inte ut jackan och fick vänta till sista personen på stället. Fick den tillslut och gick hem, somnade rätt fort.

Vaknade av väckaren som ringde kl 8 i morse och snoozade till runt kvart i 10! Då kom mamma in och sa att ann var här så då flög jag upp ur sängen. Klädde på mig träningskläder och hade tänkt följa hon och mamma ut på en promenad men insåg att klockan var för mycket och att det skulle bil för stressigt. Börjar jobba kl 12 så. Jobbar däremot bara till halv 5 tror jag, så ingen lång dag direkt. Ikväll har jag ingen aning om vad det blir, ska väl försöka röra på mig då istället.

Nu ska jag försöka få i mig lite lunch innan josse kommer och hämtar mig om en halvtimma ungefär. På tal om josse så råkade jag ringa henne 7 gånger i fickan utan att jag märkte det i går morse runt kl 7.. Så om jag ringer på konstiga tider på dygnet så vet ni varför.
 
Dessutom är det så himla fint väder ute idag.. Man vill bara ut och gå, vara i solen. Så är det alltid när man ska jobba, solen skiner. Kanske får ta ut någong tant på en promenad eller nåt.

Ha en bra dag, vi ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback