en ny trend

Kanske är detta en ny trend som har startat i mitt liv. Det här med att springa istället för att gå? JA, jag har just varit ute och sprungit och det kändes så himla härligt. Klart det var galet jobbigt men efteråt känner man sig ju som bäst i världen, även om det gick väldigt sakta framåt men det spelar väl ingen roll? Jag är iaf väldigt stolt och nöjd över min insats. Däremot tror jag inte att det är världens smartaste grej att springa nu varje dag så här i början, får variera detta med lite promenader.
Nu ska jag iaf ta en dusch, sen kanske nåt litet att stoppa i magen och tillsist blir det att hoppa i emmas säng och sova. Ska upp runt 6.45 i morgon för att förbereda mig inför ännu en dag av jobb. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback